1. პროექტის სახელწოდება:ამოცანების ამოხსნა განტოლებათა სისტემის საშუალება
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: მოსწავლეებმა შეძლონ არსებულ
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: მოსწავლეებმა შეძლონ არსებულ
სიტუაციებში გარკვევა
3. პროექტის აქტუალობა: მათემატიკის საგნის პოპულარიზაცია და მათემატიკის დიდი როლი ჩვენს ცხოვრებაში.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეებს გამოუმუშავდეს სიტუაციებში გარკვევის უნარი და არსებული ვარიანტებიდან შესძლონ უკეთესი ვარიანტის შერჩევა.
5. მონაწილეთა ასაკი: 14 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: ერთი თვე.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ტექსტურ რედაქტორში შექმნილი დიაგრამები, პრეზენტაცია
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი,პროექტორი
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): პროექტის მსვლელობა მიმდინარეობს რამდენიმე მიმართულებით. მათემატიკის გამოყენება ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში, იკვლევენ როგორიყენებენ მათემატიკას სხვადასხვა პროფესიის ადამიანები ცხოვრებაში, გრაფიკების, ცხრილების, დიაგრამების აგება, მათემატიკის როლის მოძიება ისტორიულ წყაროებში ეკლესიის მშენებლობისას.
10.საგნებთან/საგნრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მათ. VIII.7. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა სისტემებისა და
უტოლობების გამოყენება პრობლემის გადაჭრისას.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ტექსტური ამოცანების
ამოხსნისას და რეალური ვითარების მოდელირებისას ადგენს და ხსნის ერთუცნობიან წრფივ
უტოლობებს; ახდენს ამონახსნის სიმრავლურ ინტერპრეტაციას.
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): თინა ჩოჩიშვილი
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:tina.chochishvili@gmail.com
No comments:
Post a Comment